Welk soort kuur zou het best passend zijn voor mij?

jeudi 23 juillet 2015

Ik ben op zoek naar een kuur die niet al te veel bijwerkingen met zich meebrengt.

Mijn grootste probleem is dat ik een zeer slecht metabolisme heb waardoor ik heel wat buikvet heb(terwijl mijn bovenlichaan en armen wel dik oke zijn).

Ik zat te denken aan winstrol maar na wat reacties te lezen is dat niet aan te raden met mijn hoge vetpercentage.

Je zou nu kunnen zeggen meer vermageren maar vanwege mijn metabolisme gaat dit zeer moeizaam. Vroeger gekoerst voor het UCI maar altijd toch iets zwaarder geweest aan de buik dus voeding is niet per se de sleutel tot succes.

Ik hoop dit jullie kennis mij naar de juiste kuur kan leiden.

-1m86
-91 KG
-2100 Kcal per dag


Welk soort kuur zou het best passend zijn voor mij?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Copyright © 2010 Game Star | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates