Advies voor mijn voedingschema

mercredi 22 juillet 2015

Hallo,

Na een tijdje topic's gelezen te hebben ben ik lid geworden van het forum dus ik zal me eerst even voorstellen. ik ben Kevin 26 jaar oud en woonachtig in Schagen.

Zoals de titel al doet vermoeden wil ik graag advies voor mijn zelf gebouwde voedingsschema.

Ik train nu 6x in de week waarvan 4x voetbal en 2x sportschool. Over 6 weken zal het 3x voetbal en 3x sportschool in de week worden. Mijn doel is op dit moment om mijn vetpercentage omlaag te krijgen.
Ik weeg nu 92 kg ben 1,83 lang en heb een vetpercentage van 23%.

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen..

Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: doc Voedingsschema juli.doc (16,0 KB)


Advies voor mijn voedingschema

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Copyright © 2010 Game Star | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates