3e Cycle

mardi 21 juillet 2015

Beste DBB'ers,

Op het moment ben ik bezig met mijn 2e cycle, met nog 3 weken te gaan, mijn eerste cycle was 12 weken test-e op 500mg p/w, cycle waar ik nu mee bezig ben is/was:

1-12 Test E 500mg EW
1-6 dbol 50mg ED
1-14 hCG 2x 500iu EW
14-17 Nolva 20mg ED
14-18 Clomid 25mg ED

Nu ben ik vrij lekker bezig en heb ik behoorlijk veel tijd om verder te kuren, is het een goed idee om tijdelijk te cruisen en dan een 3e cycle te pakken, of deze kuur afmaken inc nakuur ed en dan pas aan de 3e te beginnen? Mijn voorkeur gaat uit naar een cruise en een "3e" erachteraan te plakken vanwege mn tijd.

Wat zou dan een geschikte 3e kuur zijn, zou graag tren mee willen pakken of is dat te vroeg om aan te beginnen? Mijn doelen zijn niet om stevig te cutten, maar flinke massa pakken.

Als ik iets ben vergeten te melden vraag ernaar! :)

Bedankt!


3e Cycle

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Copyright © 2010 Game Star | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates