Van cutten naar bulken

jeudi 23 juillet 2015

Hoe was de overstap voor jullie? Heb net een lange cut gehad, zie de foto. Wil het daarom erg rustig gaan aanpakken dus wat vinden jullie van mijn opzet?



Ga het programma stronglifts volgen en loop verder nog drie keer in de week. Met mijn nieuwe baan loop ik dagelijks 10km, niet hard maar verbruik toch weer wat meer energie dan achter een bureau zitten.

Zit nu al een tijdje op 1800kcal en ga nu naar 2000kcal op rust dagen en 2250kcal op trainingsdagen. Na een maandje evalueren. Als ik dit zo zie lijkt mij dat 2250kcal veels te weinig is om aan te komen maar dat zien we na een maandje wel. Wil zeker niet te snel aankomen in vet.

Qua voedingsschema heb ik niet een vast schema maar meer een dynamisch schema zodat ik lekker vrij ben. Zorg dat ik 150 gram eiwitten binnen krijg en rond de 2250kcal kom.


Van cutten naar bulken

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Copyright © 2010 Game Star | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates