ik ben pas met fitnesse begonnen! heb dringend tips nodig!

jeudi 23 juillet 2015

Hallo


Ik ben pas gisteren begonnen fitnesse nou weet ik niet wat ik allemaal moet eten of nodig heb.
Ik gebruik voorlopig (Whey perfection) wat kan ik nog gebruiken voor optimale presentatie?

Ik denk aan smorgens omelet te eten en s'avonds rijst met kip. Een schema heb ik nog niet dus als iemand zijn schema will delen ik sta altijd open :). Ik vraag echt af hoe ik een optimale workout moet uitvoeren. Daarom dat ik hier tips wil van ervaren fitnessers. Spieropbouw is wat ik graag wil. :D


Mvg
Volkan


ik ben pas met fitnesse begonnen! heb dringend tips nodig!

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Copyright © 2010 Game Star | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates