Hoog BF, ga ik massa kwijt raken in de cut.

mardi 21 juillet 2015

Dag bodybuilders,

Ik ben inmiddels weer 6 weekjes begonnen met sporten en volg een Ub/Lb schema, dit gaat top.

Toen ik 16 was at ik volgens een streng schema en raakte ik verslaafd aan aankomen, blind als ik was kwam ik ook in vet aan, echter ook wel heel wat in massa.

Eerste maand wederom goed volgens een schema gegeten, van 78 kilo naar 85 gegaan en dus WEER in vet aangekomen. Ik doe dus echt iets helemaal verkeerd wat betreft onderhoud berekenen.

Sta trouwens rond de 18% stats kloppen dus niet :P

Ik wil wel gaan cutten, maar ben echt bang dat er nul komma nul massa overblijft.

ik ben 1.86, weeg 85 en heb +/- 18% vet... dus bar weinig spiermassa voor mijn lengte.


Eet momenteel heel anders, eet per dag gewoon simpelweg een bak kwark van 500 gram, blik tonijn, 1 liter melk, 2 eieren, shake+ banaan, uitgebreid ontbijt, en ieder dag gevarieerd avond eten.

gewicht niet echt in de gaten gehouden maar in de spiegel zie ik sowieso niks want eet pas twee weken zo, zelfs met muscle memory zie ik in twee weken geen verschil.


Anyhow, zal ik cutten, of op onderhoud gaan door eten en hoe ga ik dit precies doen, ik wil gainen en het liefst vet kwijt raken maar echt niet in vet aankomen.


foto's kunnen op verzoek geplaatst worden btw


Hoog BF, ga ik massa kwijt raken in de cut.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Copyright © 2010 Game Star | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates