Problemen telenet (gsm)

mercredi 22 juillet 2015

Dag medemensen

Ik zit met een probleem, ik heb vorige week een abonnement aangeschaft voor mijn gsm waarbij ik elke maand 15 euro zal moeten betalen. Ik heb nu in deze week met verschillende mensen gesmst maar nu opeens krijgt een vriendin van me mijn berichten niet meer? Bij mij staat er dat de berichten zijn afgeleverd maar bij haar krijgt ze geen berichten van mij, als ik sms naar andere personen krijgen ze mooi mijn sms geleverd, ook bellen lukt met mijn vriendin. Ik heb ook al geprobeerd om mijn gsm uit en aan te doen, simkaart eruit te doen, niets helpt. Heeft iemand enig idee aan wat dit kan liggen?


Problemen telenet (gsm)

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Copyright © 2010 Game Star | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates