Carb Cycle Schema

jeudi 23 juillet 2015

Kleine inleiding
Goedemiddag, ben 26 jaar , 96 kilo en zit nu ongeveer op de 10.5% vet percentage. Ik wil even vooropstellen dat ik altijd alleen bulk diëten heb gemaakt. Dit is de eerste dat ik een carb cycle dieet opstel. Ik zal zo uitgebreid mogelijk alle informatie vermelden. Ik sta open voor input! dus kom maar door :cool:

Carb Cycle schema
Hieronder mijn dagelijkse intake en welk train schema ik hierbij volg


Maandag - Low carb - Borst/Schouders/Kuiten + HIIT cardio 20/30 minuten
Dinsdag - No carb - Rust dag
Woensdag - High carb - Rug/Achterkant schouders/Buik + HIIT cardio 20/30 minuten
Donderdag - Low carb - Bicep/Tricep/Kuiten + HIIT cardio 20/30 minuten
Vrijdag - No carb - Rust dag
Zaterdag - High carb (1 mogelijke cheat meal) - Benen + Buik
Zondag - Low carb - Rust dag

Marco's

High = 253 carbs
High = 356 Eiwit
High = 96 Vet

Low = 123 carbs
Low = 332 Eiwit
Low = 86 Vet

No = 49.5 carbs
No = 302 Eiwit
No = 84 Vet

High carb dag


Low carb dag



No carb dag




Carb Cycle Schema

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Copyright © 2010 Game Star | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates