Buikvet/vocht?

mardi 21 juillet 2015

Hallo mensen,

Ik ben hier nieuw en heb al even rondgeneusd maar kon geen antwoord vinden op mijn vraag.
Dus wou ik om jullie mening of hulp vragen.

Ik ben sinds kort weer begonnen met fitness en gestopt met medicatie.
Door mijn medicatie kreeg ik een aardige buik dik dus.
rest van t lichaam kwam niet aan.

Nu is de vraag als ik drie x per week buikspier oefeningen doe, gaat mijn buik dan sneller verdwijnen.
Of moet ik juist bepaalde andere oefeningen ervoor doen.

Ik train volgens schema maandag woensdag vrijdag.
en dacht zelf dat als ik die dagen me buik even aanpak gaat t iets sneller?

Nou hoop dat ik t duidelijk heb omschreven.
Excuus als t niet duidelijk is of wat dan ook.

Alvast bedankt allemaal.

Groeten


Buikvet/vocht?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Copyright © 2010 Game Star | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates