7 dagen trainen.

mercredi 22 juillet 2015

Hallo,

Niet gelijk zeggen dat het dikke onzin is of wat dan ook, graag eerst even lezen.
Ik ben nu al zo'n 3 jaar actief in de fitnesswereld en zit op dit moment nog in de cuttingsfase, die maandag gaat overlopen in onderhoud en in oktober weer de bulk in.

Nu wil ik echter nog 1 jaar goed doorbulken en dan stoppen. Puur alleen op onderhoud verder gaan. Heb al aardig spiermassa en wil ook niet overdreven groot worden.

Nu wil ik in oktober, bij mijn laatste bulk, 7 dagen in de week trainen. Ik studeer aan de Uni, heb vrij weinig college dus kan ook genoeg uitrusten.

Schema als volgt:

MA BORST
DI RUG
WOE SCHOUD BEEN
DO ARMEN BUIK
VRIJ BORST
ZA RUG
ZO SCHOUD BEEN.

Is dit overtraining, slecht of wat dan ook? Ik heb vorig jaar (bulk en onderhoud) ook gewoon 6 keer getraind en ben alleen nog maar vooruit gegaan. Tevens kan je zien dat ik borst en rug isoleer omdat dat mijn zwakke punten zijn en daar mijn focus dit jaar op komt te liggen.

Voeding is top, ben geen typische student. Drink geen bier, stap niet vaak en zorg dat ik mijn 8 uur rust wel haal.

Tips, uitleg over waarom het slecht/goed is wat ik ga doen is welkom.
Tevens eerste post, dus alvast dank.

Joshua


7 dagen trainen.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Copyright © 2010 Game Star | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates