Vermoeidheid en ON zijn.

mercredi 22 juillet 2015

Elke keer als ik ''ON'' ga, dan heb ik toch meestal een of meerdere dingen die me storen.
Of ik ben moe, heb geen zin om te trainen, geen kracht, geen eetlust en voel me ziek.
Als ik off ben dan heb ik juist wel kracht en heb ik wel zin om te trainen, ik snap er helemaal niks meer van.. weet iemand hoe dit komt?

Heb onlangs geprobeerd om 500 mg test e en 400 mg npp te doen maar heb voor de 4de keer in een rij een chronische hoest te pakken wat mijn eetlust en motivatie op 0 zet. Elke keer heb ik dit op nandrolone.

Als ik de test boven de 500 mg zet dan heb ik hele erge backpumps, geen eetlust, ben moe en heb totaal geen zin in iets.


Ben nu in mijn nakuur (20 mg nolvadex) en ik voel me beter dan ooit, hoest nog steeds maar dat zal dan weer goed komen


Vermoeidheid en ON zijn.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Copyright © 2010 Game Star | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates